Aranyifjak

A lehetőség és az igény megvan, akkor miért ne?!

Címkék

baja (1) bgf (1) blog (1) egyetem (1) ezvoltma (1) hétköznap (1) light (1) milf (1) pisz (1) sportnap (1) tegnap (1) Címkefelhő

Ez volt ma

2008.09.30. 20:42 | pisz&jobb | Szólj hozzá!

Így vacsi után summáznám a napot.

Reggel nagyon faszán sikerült beérnem 9 előtt 10 perccel kikerültem a dugót a szentendrein szal simán beértem a főhadiszállásra. Ment a meló pont a BGF honlapjáról kellett szakvéleményt írni és mindenféle fejlesztési ötlettel előrukkolni szalvégignéztem vagy 100-150 külföldi egyetem honlapját ami full kapóra jött mert erősen agyalok egy külföldi master képzésen. Mindenki aki ilyesmin töri a fejét annak ajánlom: http://univ.cc/world.php országonként listázva pár ezer egyetem Afganisztántól Zimbabwéig. Közben kicsit szerveztem az általános iskolás osztálytalimat aztán dél körül nem bírtam tovább és a jobbival elhúztunk kajálni.

Ez mindig elég komoly tortúra mert ha a jobbin múlna minden nap a "julcsiban" ennénk kirántotthúst szalmakrumplival de hálistennek ma sikerült rávennem és elmentünk a kínaiba kutyát enni (az enyém pulykából volt az övé meg csirkéből). Ebéd után egy középszar kávé a Teidében, hogy nehogy bealudjak az irodában aztán jöhetett is a nap 2. fele.

Mikor visszaérte kicsit foglalkoztam még a BGF honlappal de aztán mondtam, h le van baszva és rápörögtem a blog szerkesztésre. DE BAZMEG EZ VALAMI DRÁMAI!!! Egy kurva szót sem értettem az egészből!!!! PHP meg rss meg html meg css tagek faszom. Tök hülye vagyok ehhez pedig muszály lesz valamit csinálni mert ez a skin nem valami bé ó. A fejemben már faszán megvan de lehetetlen lesz megcsinálni. Az öröm az ürömben h a jobbi kb ugyanolyan hülye hozzá mint én szal attól fosok h majd kesselhetünk valami gugger pc mágusnak aki megdizájnolja a megafullos Bé, Ó, Duplaess blogunkat. Ha valaki erre jár felajánlhatná a segítségét...

Miután feladtam, még egy kicsit honlapozgattam aztán gyorsba összefésültem egy sajtólistát azt' gó a sportnapra. Mostanába kurvaszarok voltak a keddi, csütörtöki szkvassok de elhatároztam h ma élvezni fogom akármi lesz kicsit nyögősen indult de aztán egész jó sportnap volt. Jobbi a közepén kicsit hisztizett el is törte az ütőjét (megint) de az utolsó szettre megemberelte magát és tartottunk egy kis bemutatót a minket hesszelő két gádzsinak akik közül az egyik egész fullos, menyecskének való (kár h férjezett).

Squash után felugrottam a nagymuterhoz h varrja meg a kilukadt kabátomat aztán tipli haza. Bekajáltam a maradék bajai halászlét(megafull) plusz egy kis pörkölt folytásnak és most meg nézem az NFL meccset (ism. BAL-PIT).

Kész vagyok.

Holnap meló, leroy, gyúrás, Dr House

P.S.: A bé ó duplaess érzés leírásán már két napja agyalok de még nem sikerült összeraknom a gondolatmenetet elég összetett dolog de megoldom csak idő kell.

"Kis kuya kis szar, nagy kutya nagy szar"

pisz

Címkék: blog egyetem bgf sportnap ezvoltma pisz

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyifjak.blog.hu/api/trackback/id/tr34689657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása