Aranyifjak

A lehetőség és az igény megvan, akkor miért ne?!

Címkék

baja (1) bgf (1) blog (1) egyetem (1) ezvoltma (1) hétköznap (1) light (1) milf (1) pisz (1) sportnap (1) tegnap (1) Címkefelhő

Tegnap

2008.09.28. 11:57 | pisz&jobb | Szólj hozzá!

Tegnap este kicsit sem szomjasan arra az elhatározásra jutottunk, hogy nem hagyunk ki senkit a bé ó duplaess feelingből, és mindenkivel megosztjuk életünk apró történéseit, így jöt létre az aranyifjak.blog.hu.

 

A pénteki maszatolás után reggel megindultunk a tutiba, legalábbis a jobb azt mondta nekem, hogy így lesz, én hittem is meg nem is, de gondoltam, le van baszva megnézzük BAJÁT.

Úgy érzem, nem mondtam nagy hülyeséget, mert a tegnap este szerintem teljesen jól sikerült. Délután kezdtünk egy Amstel Pulse-al, körbenéztünk a téren és a szigetben, majd hazavittük az autót. Hugi fincsi vacsija után...

...egy paraszthajszál mentett meg minket az alvás és fáradtság szörnyű démonától (később csak pityunak  hívtuk, mert az nem annyira félelmetes) de valami történt és megindultunk. Meg sem álltunk a Térig, ahol az Újbor feszkó fogadott meg egy kis mézes okosság de ezúttal télleg csak méz volt és semmi pálesz legalábbis egy darabig.

Nem kellett sokat várnunk az első és egyben utolsó Pálinka Mobil feltünéséig, ugyanis a szigeten megtaláltuk a Békési Pálinkaház kitűnő bázispontját a főzőbográcsok gyűrűjében. Egy kisebb Pityu után sikerült átlendülni a hangulatba, innentől kezdve nem nagyon érdekelt minket se ember se állat. Mottónk csak annyi volt, "MA ODABASZUNK"! Hát...sikerült. CSAKAMILFEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pisz, mi az a MILF?

Ápolt anyukák akik 30 felett is élvezik az életet isznak, mulatnak és szeretnek. Hát ilyenből tegnap is akadt. A szigetet elhagyva visszasétáltunk az újbor feszkóhoz ahol a Koch Csabesz bódéjánál megcsapott minket VIP életérzés hála jobb-nak akinek puszipajtása a borászmester. Ekkor már vészesen megindultunk a lejtőn pedig az ingyenborkóstoló csak most kezdődött nem is beszélve néhány elég fullos MILF feltűnéséről, akik veszettül hesszeltek.

Meg is mondtam, h pisz csak akkor lesz igazi bajai, ha levarrja a fekete MILFet. Ezzel szemben, ő rám maradt, pisz inkább a piros pulcsis anyut próbálta be. A hosszas borkostoló után megindultunk a pábba...na az egy kicsit hiba volt... én bealudtam, úgyhogy a továbbiakról hallgassuk piszt! (állítólag én még álmomban is bejöttem a 43 azaz negyvenhárom éves anszinak...) (pisz: FÉRJEZETT!!!)

Nos, miután a téren vége lett a dolly roll koncertnek átbattyogtunk (jobb, fekete MILF meg én) a pábba, ahol karaoke buli volt és én izgatottan vártam a piros MILF érkezését... Megjött, és én abban a pllanatban szerelmes lettem. Kicsit ciki volt, mert másodszorra is megkérdeztem a nevét mire megjegyezte, hogy biztos nem tett rám elég mély benyomást. Kikértem magamnak és onnantól beindult a vetítés, lehetett jegyet váltani. Ja az én szerelmem elvált 34 vagy 38 éves, két gyerek büszke anyukája. Talán meg is keresem wiwen, de virágot küldetek neki az tuti. Szerelmes vagyok. Az este akkor fordult rossz irányba, amikor térülök-fordulok és a jobbi már az asztalon aludt. Ennél ocsmányabb nincs. A jobbi részegen használhatatlan, ezért MILFeket, partit, szeszt hátrahagyva megindultunk haza. Otthon jött a hiszti, hogy mekkora paraszt vagyok, elbasztam a bulit most menjünk vissza bla-bla-bla-bla. Meggyőztem, hogy az nem bé ó, ha vissza megyünk így jobb híján lefeküdtünk aludni.

Ennyi.

Most pedig rákeresünk a MILFekre a wiwen

Címkék: baja milf tegnap

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyifjak.blog.hu/api/trackback/id/tr40685537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása